23:55 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

زغال سنگ

دستاوردهای ذوب آهن و آمار تولیدات ۹ ماهه + برنامه کاهش هزینه ها
نماد برتر- مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به میزان تولیدات و دستاوردها در ۹ ماه سال جاری از برنامه ریزی برای افزایش تولید محصولات با ارزش افزوده بالا و کاهش هزینه ها خبر داد.
خروج ۱۴ نماد از تابلو معاملات ، تمدید تعلیق بانک و شروع بازارگردانی سهم جدید
نماد برتر- نماد ۱۴ شرکت بورسی و فرابورسی برای یک ساعت و دو روزکاری متوقف و در برابر تمدید تعلیق نماد بانک آینده ، بازار گردانی سهم تازه وارد از امروز شروع شد.
توقف ۲۴ نماد برای یک ساعت و دو روز کاری + محدودیت حجمی برای "کزغال "
نماد برتر- نماد ۲۴ شرکت بورسی و فرابورسی متوقف و برای زغال سنگ پروده طبس که چهارشنبه گذشته عرضه اولیه شده ، محدودیت حجمی ۱۰۰ هزار سهمی تعیین شد .
آغاز عملیات بازارگردانی سهم تازه وارد فرابورسی از فردا
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهم تازه وارد با دامنه مظنه سه درصدی، حداقل معاملات روزانه و سفارش انباشته از فردا آغاز می شود.
عرضه اولیه امروز با نقدینگی ۱۲۴ هزارتومانی و احتمال کاهش سهمیه
نماد برتر- امروز با عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام زغال سنگ پرورده طبس در فرابورس، بیست و ششمین شرکت جدید سال وارد بازار سهام می شود.
زمان ثبت سفارش خرید ۱۰ درصد سهام "کزغال" برای امروز اعلام شد
نماد برتر- شرایط و فرایند عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام زغال سنگ پرورده طبس با سفارش گیری از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ اعلام شد.
زمان عرضه اولیه "کزغال" قطعی شد / جزئیات واگذاری + معرفی شرکت
نماد برتر- زمان قطعی بیست و ششمین عرضه اولیه سال مشخص و مقرر شد، چهارشنبه هفته جاری ۱۰ درصد از سهام زغال سنگ پرورده طبس در فرابورس واگذار شود.
مشخصات کلی شرکت جدید و آماده عرضه ۱۵ درصدی سهام در فرابورس
نماد برتر- شرکت زغال سنگ پروده طبس با سرمایه ۲۰۰ میلیارد تومانی در بازار اول فرابورس درج شد تا آماده عرضه ۱۵ درصدی سهام باشد.
رشد ۳ درصدی تولید کنسانتره زغال ایمیدرو
نماد برتر- شرکت های تابعه ایمیدرو (طبس و البرز مرکزی) طی ۸ ماهه سال ۹۹ حدود ۴۷۱ هزار و ۵۳۸ تن کنسانتره زغال سنگ تولید و یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۳۰۲ تن ماده معدنی استخراج کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته یعنی ۴۵۶ هزار و ۷۸۰ تن تولید کنسانتره و یک میلیون و ۱۶۱ هزار و ۲۳۶ تن استخراج، به ترتیب ۳ و ۵ درصد رشد نشان می دهد.
پیش بینی رشد ۲.۶ درصدی تقاضای جهانی زغال سنگ در سال آینده
نماد برتر- آژانس بین المللی انرژی از رشد ۲.۶ درصدی تقاضای جهانی زغال سنگ، تحت تاثیر احیای اقتصادی و افزایش مصرف برق و تولید صنعتی در سال آینده میلادی خبر داد.
کاهش ۲.۳ درصدی کنسانتره زغالسنگ و پیش بینی افزایش ۱۰۰ درصدی مصرف
نماد برتر- تولید کنسانتره زغال سنگ در هشت ماه سال ۲.۳ درصد کاهش یافت با پیش بینی افزایش ۱۰۰ درصدی مصرف همراه شده است.
تحریم‌های جدید آمریکا علیه صادرات زغال سنگ کره شمالی
نماد برتر- آمریکا شش شرکت شامل چندین شرکت مستقر در چین و چهار کشتی را به اتهام دست داشتن در صادرات غیرقانونی زغال سنگ کره شمالی در لیست سیاه قرار داد.
ذوب آهن از سودآوری تا دغدغه تامین زنجیره تولید
نماد برتر- سودآوری ذوب آهن و خروج این شرکت از زیان انباشته اگرچه اتفاقی خوش یمن برای صنعت کشور بعد از سال ها بحران مالی است، اما بسیاری از کارشناسان بر این عقیده اند که حفظ سودآوری این شرکت در گرو تامین زنجیره تولید و مواد اولیه آن و صادرات است.
پیشنهاد آرامکوی سعودی برای فروش گاز به چین
نماد برتر- مدیرعامل آرامکوی سعودی اعلام کرد این شرکت به دنبال فروش گاز طبیعی به چین برای کمک به بزرگترین مشتری نفتی خود برای گذار به سوختهای پاکتر است.
بایدن چه خوابی برای نفت شیل دیده است؟
نماد برتر- پیروزی بایدن ممکن است باعث تغییراتی در بخش انرژی آمریکا در سالهای آینده شود با این حال رییس جمهور منتخب با توجه به این حقیقت که اکثریت سنا هنوز نامعلوم مانده، ممکن است فضای مانور محدودی داشته باشد.